Less Nándor 35

2010.10.11. 09:10

Húúú de jó volt! Tényleg valami olyasmit éltem meg, amit már igen rég. A hatása még ma is kitart.

Egy rövidebb távra mentem és pont elég volt. A nagyok a terepfutó kupa 61 km-es etapján méretteték meg magukat. Így én is megvártam a rajtjukat és együtt indultunk el. Az elején talaj menti fagy majd kis dagonya színesítette utunk. Kopival és Áronnal mentünk Ódorvárig, majd magányosan telt a következő 17 kili. Éppen ezért nehéz is volt hajtani magam, nem volt versenyhelyzet...azért sikerült egy lendületes futást összehoznom. Bár olykor bizonytalankodtam egy-egy jelzsé követésénél, de sikerült nem eltévedtem. Ritka dolog ez :-) A kiejtett csokispapír esete is vicces volt. Pont ellenkező irányba fújta a szél és én meg szaladtam utána, ugráltam rá, de csak nem értem utol. Aztán kicsekkoltam a 16-os táv céljánál, ráírták az időt majd monták hogy bocs az 100 méterrel arrébb van. Mindegy, maximálisan elégedett vagyok, 6 percen belüli átlagtempó egy olykor bokáig sárban süppedő, de alapvetően jól futható terepen.

 Saját mérés 3:25, papír szerint 3:29.

 

Less Nándor túra

 


 

Szerző: szasza75

2 komment

Címkék: less nándor

A bejegyzés trackback címe:

https://szasz-a.blog.hu/api/trackback/id/tr912362105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HelloJozsi 2010.10.12. 09:19:11

És egy szót sem ejtesz a környék szépségéről?
Pedig a Hór völgye szerintem simán top 10-es, legalábbis szerintem.

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2010.10.13. 15:25:21

absz igazad van, tényleg gyönyörű, 2 éve fényképezőgéppel mentem, ott láttam először szalamandrát...tényleg gyönyörű hely
süti beállítások módosítása