Szerda

2010.08.26. 10:12

A reggeli ébredést követően, a helyi pékségben vettünk friss bagettet és croissantot. Elszürcsöltük a kávét, legurítottunk egy Green Magmá-t, majd bevettünk 1 Magne B6-ot.

A csajok elmentek sétálni a fiuk meg elmentek kocogni. Én rettentően kíváncsi voltam, hogy normál nem leharcolt állapotban milyen az út Vallorcineból- Chamonix-ba. Tavaly a 18 km 6 és fél óra tettem meg a távot, igaz sajgó lábakkal, esőben sötétben elcsigázva. Misiék kitettek Vallorcineban, majd ők elmentek a Col De Montetshez. Ők onnan indulnak. A táv mindössze 4 km oda, folyamatos emelkedéssel. 25-26 perc alatt át is értem, majd jött a kaptató 1460 m-ről 2000 méter fölé kell felmászni. Útközben feltűnt előttem Kilian Jornet is. Kicsit átmozgatott. Próbáltam utólérni, meg us közelítettem, de gyorsabb volt ez a tempó mint ahogy végigbírtam volna. Így maradt a távoli kamerázás. Már az emelkedőn elértem Sanyiékat, innen együtt folytattuk. Egy elágazásnál tanakodzunk, merre tovább, aztán úgy döntöttünk felmegyünk a 2360 métere levő tóhoz. Nagyon szép rész, gyönyörű!

Innen visszaereszkedtünk az elágazáshoz és én hátrahagytam Sanyiékat elfutottam a La Flegerhez, majd a virágos étteremhez. Itt ültek a Juditék, megvártam Sanyiékat és együtt lefutottunk Chamonixba. a mért rész 2:30 ra jött ki, videózgatva, de tempós futás mellett.

Összesen 21 km-t írtam a naptárba olyan 1350 m szint mellett.

Délután lementünk átvenni a rajtcsomagot, találkoztunk a többiekkel. Kezdődik a versenyláz, a résztvevők izgulnak, a kísérők meg élvezik. Remek hely ez. Már csak 2 nap.

A bejegyzés trackback címe:

https://szasz-a.blog.hu/api/trackback/id/tr302248877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2010.08.26. 11:14:57

Kilian átmozgatásos tempója nekem elég lenne versenytempónak :-)
Az "Öreg" is indul? Őt nem láttad?
Jók a képek.

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2010.08.26. 11:48:12

Úgy irigykedem, hogy inkább nem is mondok semmit :P De, mégis, Hajrá!

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2010.08.26. 15:35:35

@Vasapu: nem láttam, viszont igen kemény csata lesz az UTMB első 10 helyéért. nagy nevek állnak rajthoz. Már várom.
süti beállítások módosítása