Makréla

2010.08.11. 14:26

Józsi szemfelnyitós blogjával egyidőben voltam a közértben vásárolni, vettem pár zöldséget és 1-2 zacskó halat. A makréla az egyik kedvencem. Tegnap este aztán neki is álltam elkészíteni a makrélát.

A hal kapott olivás fokhagymaöntetet, petrezselymet, sót, citromot. Majd betekertem alufóliába, és a kis kert grillre rátettem sütni. A faszén elég nehezen indult be, így inkább lelocsoltam vízzel és beraktam a sütőbe grillezni. Először alufóliában aztán anélkül. Az egész kapott egy kis pestos salátát és már tálalható is volt a bor mellé. Gyors, egyszerű, egészséges!

A bejegyzés trackback címe:

https://szasz-a.blog.hu/api/trackback/id/tr572214620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hiver · http://42195.blog.hu/ 2010.08.12. 16:50:56

Nem is tudtam, hogy fozni is tudsz!
Nagyon jol nez ki! :o)
süti beállítások módosítása