Kettőt egy csapásra

2009.11.10. 20:55

Egy hete még a legnagyobb vidámsággal írtam a hancúrozó egerekről. Nos, ez a hozzáállás kissé megváltozott. Két egérke dióval pinpongozott a kosárban - hittem én. De nem csak ennyien voltak, igazi játszótér lett a ház, így felvettük a kesztyűt. Hol máshol a neten böngésztem a legkülönbözőbb egérfogási technikákat. Volt vizesvödör, befőttesüveg, ragacs, méreg és ki tudja még mennyi minden. Maradtunk a méregnél és az egérfogónál. Először az egérfogóba sajtott tettünk, de minden különösebb csapódás nélkül kiette. Így váltottunk, diót raktunk csalinak. Azt nehezebben ette ki és lám csapódás. Persze előtte az egyik miatt eltörtem egy parfisnyelet a mási miatt meg fél óráig pakoltam a kamrát :-) 3. A 4. és 5. a képen látható. Vajon mennyi az esélye annak, hogy egy csapással két egeret csapunk agyon? vagy szolidaritásból a másik bemászott? :-)

Kívámcsi vagyok a következő hétvégén mennyi lesz a termés...

Szerző: szasza75

3 komment

Címkék: egér csapás

A bejegyzés trackback címe:

https://szasz-a.blog.hu/api/trackback/id/tr721516470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HelloJozsi 2009.11.11. 03:04:40

Macska kell ide, nem egérfogó.

Mambuc 2009.11.16. 22:57:47

Három egér beszélget. Ezt mondja az első:
- Én nem félek az egérfogótól, kondizni szoktam vele. Vagy hússzor kinyomom egymás után.
Mondja a második:
- Rajtam nem fog az egérméreg, beszívom, mint a kokaint és még élvezem is.
A harmadik:
- Mennem kell, randim van a macskával.:o)))

bellone 2009.11.20. 11:58:46

Augusztusban láttam először a sajátunkat. Kint söröztünk a verandán, ő meg bentről nézett szemrehányón. Hangosak lehettünk.

2 napon belül szereztem kismacskát (még mindig kölök), játszani játszik, de az egérre nem hederít. Nehezíti a helyzetet, hogy a családban egyedül vagyok férfi és a lányommal az élen - "hű de aranyos a kisegér"- felkiáltással, egységfront formálódik velem szemben. Már a barátnők is azzal érkeznek, hogy hol lehet megnézni azt a cuki kis egérkét...

Én pedig az ágyban forgolódva, hallom a cincogást az álmennyezet felett, bosszankodom, mert az egérfogóhoz már csak mintha dézsmálni járna és rohadt nagy puskákról, dinamitról, meg brutális állatkísérletekről álmodom. Walt Disney is bekaphatja!:)
süti beállítások módosítása