Vasárnap reggel

2009.10.15. 09:07

Vasárnap reggel Fridmannal beszéltem meg, hogy futunk, én azonban lusta dög voltam és az eső is szemerkélt. Aztán egy komolyabb reggeli elfogyasztása után mégiscsak átjött és elindultunk. Konszezus alakult ki köztünk, tardosi rajthellyel először aszfalton aztán terepen futottunk. Aztán az eső igazán rákezdett, ő anyázott, hogy az aszfalton még fa sincs. 7 km lejtő aztán a bikoli erdészeti úton emelkedő várt ránk. Annyira nem érezte a futást, én meg nem vittem pulzusmérőt. Mindensetre a 4:20-4:30 as zónából kikéreckedett :-) Szerencsére sár is volt a kéken, így utána én anyáztam, ő meg faképnél hagyott. Bányahegy alján pedig valami forgatás lehetett, tele volt filmes lakókocsival, viszont úgy nézett ki munt egy szellemváros egy lélek se. Ami érdekes volt, hogy a Tardos-Süttői úton 35 perc alatt 3 kocsi ment el, és első alkalommal nem láttam vadat a Gerecsébe, igaz elég sokat aszfalton futottunk. a 19,5 km-t 1:44-el zártuk. Szint 380 m

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szasz-a.blog.hu/api/trackback/id/tr341451294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása