Szélvész

2009.10.14. 17:08

A keddi napon is túl vagyok. Majdnem össze is jött ahogy képzeltem. Így a maraton előtti hét felkészülésének derekán 25 killer 150-155-s pulzussal volt a penzum. Szerencsére nem esett, de ami ennél is rosszabb fújt az az átkozott szél. Csendes magányomban körözgettem 4:30-4:40 közötti tempóban. A sziget kiüresedett, aki futott azok is magukba burkolóztak. Míg nem egyszercsak fejben elfáradtam, meg késésben is voltam és 20 kilivel a lábamban hazagurultam. 1:36 körül lett a vége. Egy-egy széllökés azért majdnem Dunának lökött. Inkább legyen akkor eső vagy hó, de ez a sárga riasztásos 90 km/h-s széllökések nem vicceltek. Mi lesz így jövő héten? Ma Sanyival együtt szívok, most már őrá is ráfér :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://szasz-a.blog.hu/api/trackback/id/tr111450117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sanyosz 2009.10.15. 10:08:19

inkább egy joint, mint ez a tegnapi szívás a Szigeten :)
süti beállítások módosítása